AK Parti Grup Başkanvekili Muhammet Emin Akbaşoğlu, rutin
yaptırdığı koronavirüs (Kovid-19) testlerinden sonuncusunun pozitif
çıktığını bildirdi. Akbaşoğlu, sosyal medya hesabı Twitter'dan
yaptığı açıklamada, "Rutin yaptırdığımız korona testlerinden
sonuncusunun bugün pozitif çıkması üzerine gerekli tıbbi süreç
başlatıldı. Elhamdülillah genel sağlık durumum iyi. Bu vesile ile
geçmiş olsun dileklerini ileten tüm dostlara samimi teşekkürlerimi
iletir, özellikle dualarınızı istirham ederim." ifadelerine yer
verdi.
AK Parti’de dört il başkanlığında görev değişikliğine gidildi
#Gündem / 03 Haziran 2026
DEM Parti heyetinden AK Parti’ye bayram ziyareti
#Gündem / 28 Mayıs 2026
Yorumlar