3) BAŞVURULAR NEREYE YAPILACAK?
Teknolojik cihaz desteğinden faydalanmak isteyen öğrenciler, Gençlik ve Spor Bakanlığı bilişim sistemi üzerinden başvuru yapacak. Kimlik bilgileri, fatura numarası, fatura tarihi ve teknolojik cihazın satın alındığı firmanın vergi kimlik numarası veya TC Kimlik Numarası, kendi adına kayıtlı telefon numarası, IBAN numarası, mobil telefon cihaz desteği için IMEI numarası, bakanlık tarafından talep edilen diğer bilgi ve belgeler sisteme girilecek.
Başvurular sistem üzerinden değerlendirilecek. Öğrenci tarafından girilen bilgiler ile birlikte başvurunun teknolojik cihaz desteği şartlarını sağlamaması halinde, başvuru sistem üzerinden reddedilecek. Kabul edilirse; ilgili elektronik kimlik bilgisi veya bilgileri (IMEI), başvuru sahibinin adına kayıtlı hatlar ile eşleştirilerek Mobil Cihaz Kayıt Sistemi'nde tanımlanacak.
4) NE ZAMAN HESABA GEÇECEK?
Teknolojik cihaz desteği işlemleri, fatura kesim tarihini takip eden ayın yirmisi itibarıyla iptal veya iade işlemi bulunmayan cihazlara yönelik gerçekleştirilecek.
5) DESTEKTEN YARARLANIP SATILABİLİR Mİ?
Teknolojik cihaz desteği kapsamında edinilen mobil telefon cihazları, destekten yararlanma tarihinden itibaren en az iki yıl süre ile sadece destekten yararlanan tarafından kullanılmak durumunda. Ayrıca sadece destekten yararlanan kişilerin adına hatlar da cihazlar kullanılabilecek.
6) İNTERNET DESTEĞİNDE BAŞVURULAR NEREYE YAPILACAK?
Öğrenciler bakanlık bilişim sistemi üzerinden başvuru yapacak. Başvuruda, kimlik bilgilerini, kendi adına kayıtlı telefon numarasını sisteme girecek. Başvurular sistem üzerinden değerlendirilecek
Öğrenci bilgileri internet desteği şartlarını sağlamaması halinde, başvuru sistem üzerinden reddedilecek. Kabul edilirse, öğrencinin bilgileri ilgili mobil şebeke işletmecilerine bildirilecek. Destek bakanlık tarafından mobil şebeke işletmecilerine ödenecek.