Yeni 4 silindirli turbo beslemeli motor, termodinamiği optimize etmek ve yakıt tüketiminden tasarruf etmek için hibrit kullanıma uygun olacak şekilde tasarlandı. Miller döngüsünde çalışan motor, yüksek sıkıştırma oranına (12.5:1), kompakt yanma odalarıyla yeni bir silindir kafasına, çift değişken supap zamanlaması ve özel yüksek devirli emme portlarına sahip bulunuyor. Ayrıca, 350 barlık tamamen yeni yüksek basınçlı direkt enjeksiyon sistemiyle donatılıyor. Alfa Romeo için özel olarak tasarlanan 160 HP'lik versiyon, yüksek verimlilik seviyesini korurken, daha düşük devirlerde yüksek gaz tepkisi ve daha sportif bir sürüş için yüksek yeni bir değişken geometrili turbo besleme ile donatılıyor. Giriş seviyesi versiyon 130 HP güç ve 240 Nm tork üretiyor.

11 11