Anahtar Kelimeler
PitbullSaldırı
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
S.Ö 2019-04-25 17:16:28

Bencede yasaklansın

Misafir Avatar
adsız 2019-05-03 14:25:08 @S.Ö

asıl sizin bu köpek leri sevmemeniz bi vukuat

Beğenmedim! (30)
Avatar
fatih 2019-05-03 09:37:06

bu çocuğun babası tüfekle vurunca suçlu oluyo nerde bu hayvan severler

Misafir Avatar
Kut 2019-05-03 11:07:21 @fatih

Merhaba hayvan sevmeyen. Çözüm hayvanları öldürmek tebrikler. Hayvanları aç bırakmaya, alanlarını betonlarla doldurmaya devam... Hayvanlar öldürülünce de kim ceza almış bugüne kadar acaba??

Beğenmedim! (37)
Avatar
Yalçın şentürk 2019-05-03 12:08:55

Bi insan bi insana saldırıncada bütün insanlığı katledelim o zaman, ne mantıksız düşünüyorsunuz , öfkeyle kalkan zararla oturur , o yüzden bu yanlış hareketi yapan köpeği bulup , bu yaptığının cezasını ölümle sonuçlandirabilirsiniz ama masumların suçu yok ... ayrıca aşırı köpek sever değilim , sadece insanım , insan gibi düşünürsen sende bu sonuca ulaşırsın ...

Avatar
Zeynep 2019-05-04 06:03:11

Allahım o çocuğun yaşadığı tramvayı düşünün çok korkunç bi de o yasta nasıl da saldırmış. Küçükken beni kovaladı diye ne kadar da ağlamıştım ona dalmış resmen hayvan valla içim gitti

Avatar
İsimsiz 2019-05-04 10:26:16

Başına gelmeyen için konuşması çok kolay bu hayvan severim diye geçirenler o çocuğun yerinde senin çocuğun olsaydı ne yapardın acaba o korkuyu o çocuk omur boyu taşıyacak öyle saldırgan hayvanları insan içine aslanlar asıl cezayı hakediyo barınaklarda tutsunlar orda beslesinler

Avatar
Hasan Aydemir bence hemen yasaklansın 2019-05-03 15:05:41

Bence hemen yasaklansın

Avatar
Bülent 2019-05-03 06:54:52

Belediyeciler ne iş yapıyor niçin toplamıyor sokak köpeklerini belediye görmüyormu

Misafir Avatar
Er 2019-05-11 21:45:40 @Bülent

Bence sizin gibileri toplamalılar bir de kendinizi o hayvancağızların yerine koyun tabi sizin yediğiniz önünüzde yemediğiniz arkanızda burada böyle konuşuyorsunuz biraz empatiıiii .....

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tello 2019-05-03 23:52:23

Sokak köpeği değik o pitbull o