Dünyanın en değerli 40'ıncı markası oldu

Hyundai, 2014'ün En İyi 100 Global Markası Raporu'na göre marka değerini geçen yıla kıyasla yüzde 16 artırarak, 40'ıncılığa yükseldi

Hyundai, marka danışmanlığı ajansı Interbrand tarafından hazırlanan 2014'ün En İyi 100 Global Markası Raporu'na göre marka değerini geçen yıla kıyasla yüzde 16 artırarak, 40'ıncılığa çıktı.

Şirketten yapılan açıklamada, raporda, Hyundai'nin 10,4 milyar dolarlık marka değeriyle otomotiv sektöründe birçok Avrupalı, Amerikalı ve Japon rakibini geride bırakarak, 7'nciliğini koruduğu belirtildi.

Hyundai'nin, Interbrand tarafından 10 yıl üst üste "En İyi 100 Global Marka" arasına seçildiğine işaret edilen açıklamada, Hyundai müşterilerinin, uygun fiyat, üstün konfor, yüksek kalite ve pratik kullanım özellikleri yanında markayla aralarında oluşan duygusal bağa önem verdiği, Genesis ve Sonata'nın yeni versiyonlarıyla özellikle üst segmentte büyük çıkış yakaladığı vurgulandı.

İDDİALI TASARIM, KONFOR VE FİYAT

Interbrand'in konuyla ilgili açıklamasında şu ifadeler kullanıldı:

"Hyundai, hem hacim hem de marka değeri açısından en hızlı büyüyen otomobil markalarından biri ve her yıl başarılarına bir yenisini ekliyor. Marka imajını geliştirirken müşteri memnuniyetini birinci hedef belirleyen Hyundai, her beklentiye uygun modelleriyle öne çıkıyor. Geniş yelpazede sunduğu kaliteli ürünlerindeki iddialı tasarımlar, konfor unsurları ve fiyatlar, marka ve kullanıcıları arasında duygusal bir bağ oluşturmada etkili rol oynuyor."

Açıklamada görüşlerine yer verilen Hyundai Motor Company Pazarlama Müdürü Won-Hong Cho da "Markamızla ilgili faaliyetlerimizde müşteri memnuniyetini göz önünde bulunduruyoruz ve sadece satış odaklı yolumuzda ilerlemiyoruz. Hedefimiz çok satılan değil, en çok sevilen marka olmak" değerlendirmesinde bulundu.