Anahtar Kelimeler
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Faruk 2019-05-21 13:12:43

Tespit edilen rakamlarla ilgili açıklamalar başlayınca yayın neden bitirildi? Şu an İmamoğlu muhalefet kanadının adayı, iddia doğru olsa, hakkındaki böyle bir şeyi şimdiye kadar millici cumhur ittifakının açıklamaması mümkün mü?

Avatar
Ömer 2019-05-21 14:27:04

Bayağı köşeye sıkışmış ekrem ama yinede soruya cevap vermekten kaçınmış

Misafir Avatar
Ömür 2019-05-21 17:15:28 @Ömer

Köşeye sıkışmış imamaoglu diyen arkadaş ne alaka adam açık ve net söylemiş adam yerine koymuyorum diye bu kadar cevap arıyorsunuz peygamber yerine koyanlar oldu hangisinine sıkıp bir cevap verdi sen kimsin milletvekilim beni peygamber yerine koyuyorsun hadsiz karaktersiz demediler Yazık yazik

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
Fethiz zngn 2019-05-21 16:33:51 @Ömer

Hiç kafa yok sizde adam cevaplamaya gerek duymuyor ki adam yerine koymuyorumki niye cevaplıyım diyor

Beğenmedim! (3)
Avatar
İbrahim 2019-05-21 13:20:49

Laf cambazlığı ile kapatalım o konuyu dedikleri konuyu anlayamadım.İsrarla kapatalim demek nedir acaba?Kactigimiz şey ne?Laf bogmasi, kabak dolması .

Avatar
Irkçılık yapan bizden degildir 2019-05-21 19:58:43

Mimar Sinan da rumdu ama Osmanlıya kazandırdığı birçok eser hala giptayla bakılıyor.

Avatar
Yavuz yar 2019-05-21 12:50:15

Taman adam savunuyo diyelim sende niye üstünü niye kapatmiya calisiyon

Avatar