Anahtar Kelimeler
İstanbulSeçim
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Dursun 2019-05-22 23:25:06

Bınali

Avatar
Yunus mermerdaş 2019-05-22 19:11:17

Vatani milleti için kim çalışacaksa o kazansin

Avatar
Niyazi karakis 2019-05-23 09:45:12

Binaliyildirm akparti

Avatar
Abdulkadir 2019-05-23 15:32:05

BİNALİ YILDIRIM İNŞ

Avatar
Musa atmaca 2019-05-23 14:41:10

Sonuna kadar binali inşAllah

Avatar
Yaşar 2019-05-23 17:50:07

Ekrem başkandır.. Copcopluk yapmayın lan fötöcü etekçiler.. Ekrem abiye fetöcü diyen nereden kaynak bulup diyor lan.

Misafir Avatar
Nehir 2019-05-24 09:27:12 @Yaşar

Pkk,Abd,Feto,Yunan,Haçlıların açık açık desteklediği Ekreme değil istanbul istanbulda bir tuvalet işletmeciliği bile verilmememeli.Eğer Adam da çıkar yalanlar inkar eder şimdiye kadar yalanlayan olmadı demekki bağlantı var.ALLAH ona fırsat vermesin.

Beğenmedim! (14)
Misafir Avatar
Kerim 2019-05-24 01:30:38 @Yaşar

Kimin fetöcü olup kimin olmadığı belli sen kendini yorma başkanında kim olduğu belii

Beğenmedim! (3)
Avatar
Yunus yücel 2019-05-24 14:03:34

Binalı yıldırım

Avatar
nejdet 2019-05-23 10:04:32

fetöcüler götürüp ekreme oy versin oda mansur yavaş gibi, çıktıkları yere heykeli diker... haram zıkkım olsun orospu çocukları müslüman diyede geçiniyorlar şerefsiz siyonist uşağı kanı bozuklar....

Misafir Avatar
İbrahim 2019-06-03 03:46:30 @nejdet

Fetocunun kim.oldugunu herkes biliyorda. Hadi yaşlılar cahil peki üniversite bitirip ovunenler hala Binali diyorsa siz gibilerde herşey haktır sigirsiniz ama zaten eğitim sistemi ortada sonlarda daha orucun ilk nerde açıldığını bilmeyen Osmanlıyı kimin kurduğunu bilmiyen toplumun Binali demesi sasirtmaz oda öğretmen nasıl yazılır bilmiyor şapkası varmiydi

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
Kerim 2019-05-24 01:36:48 @nejdet

Kaan malı doğru diyon fetöcülerle hiç işi olmaz onların terörle işi olur onlar kucakladığını iyi bilir

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Kaan 2019-05-23 15:47:20 @nejdet

Nejdet malı fetöcü dediğin adamın fetöyle hiç bir mekanda yerde bir tane fotoğrafı dahi olmamıştır onunla hiçbir alakası yoktur.Fetöyle apaçık kolkola kucak kucağa olanlar bellidiri kim olduğunu sen daha iyi biliyorsun beyin fakiri

Beğenmedim! (12)